środa, 5 lutego 2014

Karty NBA - Kevin Johnson.

Marcin Brzeziński: "Kim byłby w czasach największej świetności Barkley bez dobrego rozgrywającego? Pewnie tylko niezłym silnym skrzydłowym. Według mnie, tą koronę na głowę Chucka włożył mu i pokazał prawdziwe możliwości jeden z najlepszych rozgrywajacyh w dziejach Suns - Kevin Johnson. Wybrany z numerem 7 w drafcie 1987 roku przez Cavs rok pożniej trafił do drużyny z Phoenix i dał jej to co fani Suns do tej pory koachają - niesamowite przyśpieszenie, wspaniale zagrania, które w tamtych czasach ustępowały nieznacznie tylko duetom Stockton-Malone czy Payton-Kemp. 10 lat grał w Słońcach będąc 3 razy uczestnikiem Meczu Gwiazd. Członek drugiego Dream Teamu, który zdobył złoto na Mistrzostwach Świata w 1994 roku. Moja kolekcja (prawie 150 sztuk) KJ'a to większość starszych kart, jednak są to jedne z najpiękniejszych serii wydawanych w najlepszych czasach świetności tego hobby."


1. 1989 Hoops - Najstarsza moja karta z Kevinem Johnsonem.

2. 1990 Hoops - Ciekawa karta z formie książeczki o KJ.


3. 1994 Fleer - NBA Jam Session – karta o wielkości którą pokazywałem przy Charlesie Barkley'u - o 1/4 większa niż normalna karta.

4. 1995 Fller Ultra – Gold Medalion Edition - piękna odmiana karty bazowej w złocie.

5. 1996 Toops Stadium Club - Back Tandem Court - ciekawy insert KJ z Danem Majerle.

6. 1996 Toops - Finest Refractor - insert Johnsona.

7. 1997 Skybox Premium - Thunderand Lighting - ciekawy insert, jest to pierwszy raz pokazywana z mojej kolekcji karta z wkładką w środku. Johnson, a w środku kolega z drużyny Danny Manning.


8. 1997 UD Star Focus - Die-cut na plexi z hologramem. Piękna, nietypowa seria.

9. 2003 UD Finite - karta limitowana do 2999 sztuk.

10. 2010/11 Panini Limited - Mój jedyny autograf Kevina z kawałkiem koszulki (limitowana wersja do 99 sztuk).


Wcześniejsze wrzuty Marcina:
Charles Barkley

2 komentarze:

  1. Nie wiem jak ale ja chce tu Nash'a z powrotem ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. KJ w porownaniu do Nasha był świetnym obrońcą....

    OdpowiedzUsuń