sobota, 22 listopada 2014

Spodziewany blowout w Philadelphi

Kentucky Wildacts Phoenix Suns pojechali do Philadelphi i wygrali 122:96. Koniec. To jest jeden z tych meczów, o których po prostu nie da się nic napisać. Drugim będzie przyjazd 76ers do Phoenix. Tak więc pozwólcie, że wezmę sobie dzisiaj wolne.

Suns przegrali pierwszą kwartę 26:27, po czym Isaiah Thomas i Gerald Green rzucili w drugiej 21 punktów nie myląc się ani razu (8/8 z gry, 3/3 z linii). To był blowout po 20 minutach i jeśli ktoś oglądał ten mecz dalej to wielki szacunek. Ja wyłączyłem dwie minuty przed końcem czwartej kwarty, bo po prostu chciałem popatrzeć na Archie'go Goodwina (11 punktów) i T.J.-a Warrena (2/7 i tylko 4 punkty).

STATYSTYKI

Miłej soboty :)

3 komentarze:

  1. wiecie może na jakiej stronie można oglądać powtórki meczy NBA? w zeszłym sezonie oglądałem na jakiejś polskiej stronie na której były mecze komentowane głównie w języku rosyjskim a teraz nie mogę jej znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
  2. http://nbatv.ru/

    OdpowiedzUsuń
  3. dzięki :) szkoda że nie ma tam meczów PHX :( a ta strona o której mówiłem to była polska tylko z odnośnikami do meczy

    OdpowiedzUsuń