czwartek, 26 lutego 2015

Passa porażek przerwana, Suns wygrywają w Denver

Obejrzałem w całości mecz Phoenix Suns z Denver Nuggets, ale nie mam dzisiaj za bardzo czasu się na jego temat rozpisywać, przepraszam :( ale, hej, wygraliśmy! Brandon Knight wygląda jakby mu się podobało w Phoenix i gra dobrze, a przed meczem na ławce zawodnicy skaczą i się cieszą. Mam wrażenie, że atmosfera w drużynie jest lepsza. Może tak mam, bo chce tak mieć. Może tak mam, bo tak jest.

Knight zdobył 19 punktów trafiając 7 z 16 rzutów, Eric Bledsoe miał bardzo typowe dla siebie 18 punktów, 6 zbiórek, 6 asyst i 6 strat, Gerald Green był pierwszym zmiennikiem na obwodzie i trafił 3 z 9 trójek na 15 punktów i miał 3 asysty. Nie pierwszy raz w tym sezonie Green puścił parę dobrych podań, duży plus dla niego. Markieff Morris kontynuuje dołek strzelecki - tym razem trafił 1 z 5 rzutów na 5 punktów i nie grał w czwartej kwarcie. P.J. Tucker miał pięć przechwytów, a T.J. Warren grał duże minuty w kluczowych momentach meczu i znów kończyl wokół obręczy na 10 punktów z 8 rzutów i 7 zbiórek. Brandan Wright miał efektywne 18 minut - 8 punktów, 6 zbiórek i 3 bloki.

Akcja meczu?



Nie...

AKCJA MECZU!?

No to co, cieszymy się z wygranej?

8 komentarzy:

  1. Pewnie, że się cieszymy - tak jak mówiłem czekam TJ Warrena, B. Knight się rozkręci, całe szczęście, że Green już gra - bo naprawdę się obawiałem o szatnię. Teraz jedziemy dzisiaj OKc (oby Len pokazał swoje miejsce Kanterowi).
    Ps. Nie można dodać loginu do komentarza Anonimowego - inaczej by się z ludźmi gadało. Pozdrawiam wszystkich fanów SUNS.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałem to własnie kiedyś zmienić i nie udało mi się :(

      Usuń
    2. A może by tak utworzyć gdzieś na boku strony dodatkowy czat/shoutboxa żeby można było prowadzić dyskusję w wygodny sposób ? Z tego co widzę to na stronach poświęconych innym klubom NBA coś takiego się świetnie sprawdza :)

      Usuń
  2. zbiorki 65 do 40 dla naszych... cos dziwnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szatnia, szatnia i jeszcze raz szatnia - TRAGIC zrobił bardzo dużo, żeby tą szatnię zniszczyć - jeżeli nie wejdziemy do play-offs to tylko przez niego - wtedy mieliśmy najgorszy okres w tym sezonie.

    OdpowiedzUsuń
  5. https://www.youtube.com/watch?v=8H0FTAQnU1k
    Tu macie link do fajnego recapu. A widzieliście blok Bledsoe? Coś pięknego !

    OdpowiedzUsuń