czwartek, 19 lutego 2015

Dragić i Thomas poza Suns, niesamowita końcówka trade deadline!

Przepraszam, że dopiero teraz piszę, ale potrzebowałem ponad godziny, aby w pełni ogarnąć to co się stało... Phoenix Suns nie tylko wymienili jednego ze swoich rozgrywająch, ale dokonali trzech dużych wymian! Suns są teraz zespołem Erica Bledsoe, czujesz to? Dla mnie to ekscytujące. Dobra, ale powoli... Goran Dragić dopiął swego i został wymieniony do Miami Heat, czyli jednego z klubów, do których chciał trafić. Chwilę później Ryan McDonough poszedł za ciosem i oddał Isaiah Thomasa do Boston Celtics.

WYMIANA #1

Suns: Danny Granger, John Salmons, dwa pierwszorundowe picki
Heat: Goran Dragić, Zoran Dragić
Pelicans: Norris Cole, Shawne Williams, Justin Hamilton

Suns dostali dwa picki w pierwszej rundzie w zamian za Dragicia, który chciał odejść? Źle? Jest w porządku, naprawdę. Tym bardziej, że picki te trafią do Suns w latach 2017 (chroniony w TOP7) i 2021. Skąd wiesz, gdzie będą Heat za 6 lat? Danny Granger i John Salmons mają zostać zwolnieni.

WYMIANA #2

Suns: Marcus Thornton, wybór w pierwszej rundzie draftu
Celtics: Isaiah Thomas

Nie spodziewałem się, że McDonough wyciągnie za Thomasa tylko tyle. Pick, który dostaną Suns jest pickiem należącym do Cavaliers i trafi do Suns w 2016 roku. Marcus Thornton zarobi w rym sezonie 8,7 miliona dolarów, ale jest to ostatni rok jego kontraktu. Latem będzie niezastrzeżonym wolnym agentem, dzięki czemu Suns wyczyszczą sobie trochę miejsca w płacach.

WYMIANA #3

Suns: Brandon Knight, Kendall Marshall
Bucks: Michael-Carter Williams, Tyler Ennis, Miles Plumlee
76ers: Pick od Suns należący do Lakers (tak, ten pick, ten chroniony pick), worek ziemniaków, zdjęcia Rihanny dla Embiida oraz czołg

Brandon Knight może być naprawdę fajnym uzupełnieniem Bledsoe. Latem będzie on zastrzeżonym wolnym agentem. Z Suns żegna się regresujący w tym sezonie Miles Plumlee i Tyler Ennis, który nigdy nie dostał szansy. 76ers dostali w nagrodę pick od Los Angeles Lakers i jestem ciekaw, kiedy on do nich trafi. Kendall Marshall wraca do Phoenix, ale tylko teoretycznie, bo również zostanie zwolniony.

Tyle na dzisiaj, jutro napiszę tutaj jakieś głębsze przemyślenia i analizę tych wymian. Jestem za bardzo zmęczony psychicznie żeby robić to teraz. Dobranoc.

9 komentarzy:

  1. moje krótkie zdanie na ten temat.... jeśli naprawdę Granger zostanie zwolniony to ja nie widzę żadnych szans na PO... a i wogóle najbliższa przyszłość bez wzmocnień pod koszem nie rysuje się ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nic nie zostało zrobione żeby były playoffs w tym sezonie i żeby pojawiły sie perspektywy na przyszłość. Trzeba przestać podniecać sie naszym GM i jednoznacznie stwierdzić ze zarówno wybory letnie jak i te tera to jest wielka porażka. A stwierdzenie ze teraz suns to drużyna błedsoa....... No cóż w pełni oddaje obraz siły suns.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie fatalne wymiany!! Straciliśmy 3 grajków i wartosciowego picka, otrzymując za nich bezwartosciowe picki i Knighta! WTF!! robenie dealow na pałę!

    Nie wiem czy nie lepiej byłoby dograc ten sezon bez zmian?Tak naprawde nic nie zyskalismy...

    Szkoda, że Suns nie wymienili Dragicia przed sezonem (kiedy miał jakąś wartość), tak jak chciałem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie te wymiany to dramat ! Ryan McD dał dupy na całej linii, a w ogóle dla Ainge'a to jeszcze zrobił loda z połykiem z tą wymianą. Nic dobrego tych wymianach nie można powiedzieć poza tym, że czyścimy sobie salary cup i możemy liczyć, że uda się kogoś latem pozyskać z rynku wolnych agentów. Drogę do play offs sobie tymi ruchami zamknęliśmy. Mieliśmy trzech PG, teraz tak na prawdę nie mamy żadnego, a mamy dwóch podobnych combo. Mamy najgorszych podkoszowych w NBA na tą chwilę. Nikt nie ma słabiej. Nic nie obchodzi mnie potencjalny pick w 2398 r, bo i tak zawodnicy z draftu grają u nas mało, albo wcale. Suns dało dupy, totalnie. Szkoda. Kibicuję im od ponad dwudziestu lat. Stary się człowiek już robi i chciałbym, aby misia kiedyś jednak zdobyli, ale tu się nie zanosi prędko na to w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te wymiany to szok dla mnie. Delikatnie mówiac... Knight to tylko zastrzezony wolny agent, bez przedłuzenia z nim kontraktu teraz, jego wartosc na wymiane bedzia dopiero w grudniu ( 3 miesiace po podpisaniu) Kolejny PG... Po co ?! Pozbycie sie Picka od LA to dowód nieprzecietnego debilizmu... Najlepiej ten dzien wymazac gorzała z pamieci...

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja uważam, że wyciągnęli maksa jakiego się w tej sytuacji dało...inna historia że błędem było podpisywanie Thomas'a niezależnie od tego co by zrobił Bledsoe...niestety taka jest prawda. Trzeba pamiętać że pick od LA był zastrzeżony w TOP 5, więc szansa na to żeby trafił do PHX jak na moje była znikoma. Wierzę, że Knight Nas tu wszystkich jeszcze mile zaskoczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Panie Łukaszu, możesz napisać w najbliższym podsumowaniu jak obecnie prezentuje się kadra Suns? Ja już się w tym wszystkim pogubiłem...

    OdpowiedzUsuń
  8. Po cichu liczyłem, że jakimś cudem uda się dobić targu z Detroit w sprawie Monroe, pakiet z picków, Thomasa i może trzecim zespołem mógłby się udać. Monroe również nie byłby pewny co do przedłużenia kontraktu ale chyba mogliśmy dostać więcej za Thomasa, Plumlee i te picki.. niż to co mamy z Bostonu. Chociaż Norris'a by mogli zgarnąć.

    OdpowiedzUsuń